Druhý den

V sobotu jsme zařizovaly spoustu věcí. Ráno jsme šli nakupovat potraviny, pak jsme se jely kouknout, kde je moje budoucí škola. Pochopitelně bylo zavřeno, takže jsme nemohly dovnitř, ale aspoň jsem věděla, kudy v pondělí pojedu. Pak jsme se šly podívat do obrovského parku, který leží hned vedle školy. Všude tam byly jezírka, fontány a okrasné zahrady. Procházka trvala dlouho. Frieda je velmi nadšená do botaniky a ví toho spoustu o místní historii. Všechno mi to vysvětlovala. Něco jsem rozuměla více, něco méně. Pak jsme se jely domů naobědvat. Odpoledne jsme jely zařídit švýcarskou SIM kartu. Librantice nešly do systému zadat, tak jsme musely použít Friedinu adresu.
 V pět hodin k nám přišla na návštěvu Lucia, Friedina dcera, u které budu trávit část podzimních prázdnin. Její syn je teď s AFS v Chile, takže jsme si povídaly o výměnných programech a o Čechách. Lucia přinesla mandlový dort ve tvaru ryby, údajně je to švýcarská specialita. Bylo to moc dobré.
 Když odešla, tak jsem si asi dvě hodiny četla německou knížku s pohádkami, kterou mi Frieda půjčila. Musela jsem hodně používat slovník, ale věřím, že mi to pomůže s němčinou.
Po večeři jsme šly opět do kina, ale tentokrát byl film v angličtině s titulky, takže jsem tomu rozuměla dobře. Opět to byla velká událost, přijel dokonce nějaký americký herec. Film se jmenoval The Etruscan Smile a byl nádherný. Večer jsem se dozvěděla, že mě příští neděli čeká AFS Welcome Potluck. Sice jsme ani já, ani Frieda nevěděly, co potluck je, ale vypadá to, že každý uvaří něco ze země, odkud pochází. Vidím to na bramboráky, ale pokud Vás napadne něco lepšího, tak mi napište. Přikládám fotky parku, ve kterém jsme byly na procházce.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Festifall

Walmart

Třicátý první den

Sedmdesátý pátý den - oběd v Markthalle

Tentokrát už opravdový Halloween

Tentokrát se vydáme do přírody

Sedmnáctý den