Hershey park

Název vám možná nic moc neřekne. Někteří z vás možná znají čokoládové košíčky plněné arašídovým krémem, kterým se říká Reese's. Ale víte, že je vytvořila firma Hershey? Je to jeden z nejznámějších amerických výrobců čokolády. Tabulky Hershey čokolády se tu prodávají všude, ale oproti evropským čokoládám typu Milka, Lindt nebo i Figaro a Orion, nechutná tak dobře. No a právě tahle čokoládovna má svůj vlastní zábavní park ve městě, které se nečekaně jmenuje Hershey. 

Běžně stojí vstupenky kolem 70 dolarů, ale škola nám je sehnala jen za 20 včetně cesty autobusem, takže poměr cena výkon naprosto suprový. Háček byl v tom, že mohlo jet jen prvních 27 zájemců. Proto jsem přišla do fronty už dvacet minut před zahájením prodeje vstupenek. Naštěstí se všem mým kamarádům podařilo lístky získat.

Vyráželo se ráno a dvouhodinovou cestu skoro všichni prospali. Pensylvánie mi před příjezdem připadala jako velmi nudný stát. Vlastně ze všech států z USA asi jeden z nejméně zajímavých. Proto jsem nečekala, že si tolik zamiluju lesy a kopce v okolí školy. Vždycky, když jsme jeli někam mimo kampus (což bohužel nebylo tak často, ale pár příležitostí se našlo), tak jsem se kochala výhledem s okýnka. Cestou do Hershey jsem seděla vedle Preveny, kamarádky z Malajsie. A představte si, že jsme přišli na to, že zatímco já jsem byla s AFS ve Švýcarsku, tak Prevenina rodina hostila AFS studenty.

Při příjezdu jsme už z dálky viděli horské dráhy. Dělalo se mi špatně už když jsem viděla testovací jízdy s prázdnými vozíky. Když jsme vystoupili z autobusu, tak jsme viděli na kopci nad parkovištěm obrovský nápis Hershey. Hned nám bylo jasné, že jsme na místě, kde minimalismus moc nefrčí. Bohužel samotný park otevíral až ve dvě a my jsme tam přijeli už v jedenáct. Naštěstí byl otevřený aspoň čokoládový svět, kde jsme nastoupili do vozíků, které nás provezli interaktivní výstavou o tom, jak se vyrábí čokoláda. (Velice americká atrakce, nechyběly zpívající krávy ani video o tom, že budoucnost všech je nádherná.) 

Ve volném čase jsme ještě navštívili obrovský obchod s čokoládou, ze kterého jsem se videohovorem snažila domluvit s bráchou, jaký typ Reese´s mu mám koupit. V ČR prodávají jenom klasické, tady měli všechny od bílé a hořké čokolády přes tvar rugby míče až po příchutě jako preclíky nebo chipsy. Bude to možná působit hloupě, ale když jsem se na ten výlet přihlásila, tak jsem se hlavně těšila na atrakce. Vůbec mi nedošlo, že když se to jmenuje Hershey, tak to bude i hodně o čokoládě. A kombinace zábavního parku a sladkostí? Těžko najdete něco, z čeho by Anežka byla víc nadšená. 

Před otevřením jsme si ještě došli na oběd. Opět jsme naletěli, když jsme si objednali malé porce, ale i tak jsme si půlku jídla odnášeli s sebou, protože ho bylo moc. Atrakce byly naprosto super. Vytvořili jsme si skupinku Prevena, Kuba, Laura a já. První dva šli na většinu nejbrutálnějších horských dráh. Já s Laurou jsme začaly mírnějšími atrakcemi. Pak se s ostatními vydala na věž "volný pád" a já jsem jen zdálky pozorovala, jak křičí a tleská a doufala jsem, že se během té atrakce nezbláznila, protože to vypadalo strašidelně. Ale nakonec jsem taky zvládla pár větších horských drah. Bohužel moje naprosto nejoblíbenější byla taky naše poslední. První dvě jízdy byly bez front, ale pak se na každou muselo čekat kolem 30 až 40 minut. To byla asi jediná nevýhoda celého dne. Stihli jsme navštívit i arkády a dát si závod na motorkovém simulátoru nebo zápas ve vzdušném hokeji. 

Při běhu zpět k autobusu se nám ještě podařilo nechat se vyfotit s maskoty (i když průměr dětí, co se fotily byl i s námi tak 6 let) a koupit si buď zmrzlinu, nebo horkou čokoládu. Byl to velmi vydařený den. Pokud někdy pojedete kolem Hershey, tak vřele doporučuji.



Tady si můžete změřit svou výšku. Mají škálu pojmenovanou podle bonbonů. Podle výsledku pak můžete, nebo nemůžete na určité atrakce.





 




















Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Festifall

Walmart

Třicátý první den

Sedmdesátý pátý den - oběd v Markthalle

Tentokrát už opravdový Halloween

Tentokrát se vydáme do přírody

Sedmnáctý den