Třicátý sedmý den - Lucern

Dneska jsem mohla po dlouhé době spát až do půl deváté. Po snídani jsem si zabalila pár věcí a vydala jsem se do Lucernu. Jela jsem tam spolu s Rin z Japonska. Bohužel si omylem koupila dva zpáteční lístky, za které zaplatila 70 franků. Když jsem jí to vysvětlila, tak se šla v Lucernu zeptat, jestli se to nedá nějak stornovat. Šla s ní ještě Maya, která nás měla provést městem. Původní plán byl, že půjdeme s ostatními studenty na oběd, chvíli s nimi pobudeme, pak se oddělíme a prozkoumáme město. Bohužel nás Rin s Mayou už nenašly, tak jsme se domluvily, že půjdou do města samy a já jsem zůstala se zbytkem skupiny celý den. Byl tam Juan a Tibor z Maďarska (víc nás z Basileje nedorazilo), Noa ze Švédska, Jaime z Dominikánské republiky, Silvia z Paraguaye, Ivonne z Mexika, Michelle z Hondurasu (ty jsem znala ze soustředění). Potkala jsem tam i pár nových lidí. Lenu, která byla na výměně v Irsku, Gabrielu z Hondurasu, která je tu už od února, Kayleigh z JARu a Klaudii z Finska, které se sem přestěhovaly na stálo.
Byli jsme u jezera (někdo se i koupal),'prošli jsme se městem a vyjeli jsme i pozemní lanovkou k malému zámečku nad městem. Celý den jsme zakončili opět u jezera, kde jsme si koupili výbornou zmrzlinu. Prohlédněte si fotky, ty Vám toho ukážou více...






















Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Festifall

Walmart

Třicátý první den

Sedmdesátý pátý den - oběd v Markthalle

Tentokrát už opravdový Halloween

Tentokrát se vydáme do přírody

Sedmnáctý den