Barevné šílenství

V neděli jsme po snídani šli na procházku. Obešli jsme místa, která už známe, ale trochu jinou cestou. Nejdřív jsme šli k peace chapel (kopec, který se jmenuje "kaple míru", ale místo kaple je tam kruh z kamenů). Pak jsme šli opět na útesy ("the cliffs"). Celý den bylo hrozné horko a příští týden bude taky, proto jsme si na příští sobotu zarezervovali kajaky a pojedeme s dalšími devíti kamarády (česko-slovensko-německo-americká skupina) k jezeru. 

Dost lidí se mě ptá, jak jsem na tom se spolubydlící. Ve středu jsme dostaly papír s otázkami, který se jmenuje Plán úspěšného spolubydlení. Máme ho společně projít, abychom si ujasnily, v kolik která z nás chodí spát, v kolik vstáváme, co a jak bude kdo uklízet atd. Zatím jsme se dost míjeli, protože je venku hezky, tak trávím dost času s kamarády venku. Navíc mi studovny přijdou prosvětlenější a útulnější než náš pokoj. Spolubydlící píše bakalářku, má spoustu předmětů a pracuje pro školní multimediální tým, takže tu také moc není. Proto se nám podařilo projít ty otázky až dneska. Zatím to vypadá, že se na všem shodneme a že si rozumíme, tak snad to tak bude i pokračovat. 

Upřímně mám pocit, že jsem za poslední týden neměla ani jednou hlad. (To byla jen poznámka pro babičky a Kačku Vácovou, že se o mě nemusíte bát.) Teď o víkendu bylo tolik volného času, že jsem občas šla jíst spíš z nudy než kvůli hladu. Ale to se změní, protože u ostatním vidím, že je úkoly a povinné čtení učebnice nebo odborných článků zaměstnávají až až. Já začínám s šesti ze sedmi předmětů až příští týden, tak uvidíme, jak časově náročné to bude. Ale podle osnovy a předběžných požadavků to vypadá, že docela dost. Zato zkouškové by pak mohlo být lepší, některé předměty končí jen projektem a celé zkouškové trvá jen jeden jediný týden (dost rozdíl oproti měsíci a půl v Brně). 

Večer jsme se měli zúčastnit akce pořádané kolejemi, která se jmenovala "First Year Cookout & Social". Zjišťovala jsem, co je cookout a údajně je to něco jako venkovní grilování. No nakonec se ukázalo, že tím asi chtěli jen nalákat studenty. Nějak úplně přeskočili to grilování (bylo tam jen pár sáčků chipsů) a místo toho jsme hráli hru, jejíž součástí bylo, že jsme po sobě házeli barvy v prášku. Většina mých kamarádů chtěla odejít, když to zjistila, ale nakonec jsme zůstali a jsem za to ráda. Byla to dost sranda. Barvy jsem měla úplně všude. Podle zákonu schválnosti jsem si včera umyla vlasy a vyprala oblečení, tak teď musím znovu. Ale aspoň se mi tím vyřešil program na večer. 











Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Festifall

Walmart

Třicátý první den

Sedmdesátý pátý den - oběd v Markthalle

Tentokrát už opravdový Halloween

Tentokrát se vydáme do přírody

Sedmnáctý den